Haberler Yurt Dışına Reklam Vermenin Gücü | Media LTD

Yurt Dışına Reklam Vermenin Gücü



Yurt Dışına Reklam Vermenin Gücü | Media LTD

Yurt dışında reklam verme sürecinde doğru mecraların seçilmesi de bu nedenle önemli olmaktadır. Dergi, radyo ya da internet platformu gibi mecraların her biri kategorisi, hitap ettiği kitle açısından farklı bir noktada yer alır. Pazarlama sürecinde bütçenin etkili bir şekilde kullanılması için uluslararası reklam kampanyaları alanında deneyimli çözüm ortakları tercih edilebilir.

Yurtdışında reklam vermek isteyen markalar için, ön plana çıkan mecra alternatifleri ve dikkate değer basın kuruluşlarına blogumuzda yer verdik. Haber, iş ve ekonomi, seyahat ve gezi, dekorasyon, teknoloji ve diğer kategorilere odaklanan mecraların yer aldığı reklam kategorileri, uluslararası pazara açılma sürecinde ciddi katkılar yaratabilir.

Televizyon reklamları

TV reklamları markalar için en önemli pazarlama alanları içinde konumunu koruyor. Türkiye’de ve dünyada milyonlarca kişinin, her gün birkaç saat zaman ayırdığı TV, yurtdışı reklam kanallarında da öne çıkıyor. TV’ye reklam verme sürecinde, network’ü geniş medya satın alma şirketlerinin tercih edilmesi, markalar için tüm hedef kitlelere etkili bir şekilde ulaşmayı sağlıyor. TV kanallarında yapılan reklamlarda spot reklam videolarına ek olarak ürün yerleştirme ve dijital ürün yerleştirme de çok tercih ediliyor. Dünyanın birçok ülkesinde, en çok izlenen TV kanalları ile anlaşmalı bir medya satın alma şirketi olarak Almanya’da RTL, VOX, NTV’de, İngiltere’de ITV ve diğer mecralarda yer almanıza olanak tanıyoruz.

Dijital reklamlar

Dijitalleşme, küresel olarak önemli bir devrim yarattı. Günümüzde mobil uygulamalar, internet siteleri ve birçok kanal üzerinde doğrudan ülke, dil ve demografik yapı baz alınarak reklam vermek mümkün. Analitik dönüşüm avantajı, verimli ve efektif ROI oranı ile dijital reklamlar her sektörden birçok marka için ideal. Web ve mobil platformlarda ABD, Fransa, Almanya, Rusya, İngiltere ve Çin gibi ülkeler başta olmak üzere onlarca ülkede, binlerce yurtdışı mecrasında reklam hizmeti sağlıyoruz. Seyahat, gıda, teknoloji, inşaat ya da tüketim ürünleri alanında dergi ve gazetelerin internet siteleri, yüksek trafikli dijital platformlar markanızın ürün ve hizmetlerini tanıtmak için ideal alanlar.

Media Ltd olarak Capital, Gala, GEO, Emirates Woman ve Economic Times gibi mecralarda reklam vermeniz için çalışıyoruz. Buna ek olarak ABD ve Avrupa’da, influencer marketing hizmetimiz ile Instagram ve diğer mecralarda milyonlarca kişiye ulaşmanızı sağlıyoruz.

Dergi reklamları

Dergi kültürü, dünyanın birçok ülkesinde oldukça yaygın ve yurtdışı reklam süreçlerinde dergiler, özel bir hedefleme alanı sunması nedeniyle popüler. Gezi ve seyahat, gıda, inşaat, iş yaşamı gibi kategorilere hitap eden dergiler sadık okuyucu kitlesi ile etkili reklam süreçlerinin önemli bir parçası. Kurumsal markaların tercih ettiği yurtdışı dergi reklamlarında profesyonel bir destek almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz. Paris Match, Time, Fortune, Capital ve WSJ gibi dünyaca ünlü dergilerde reklam alanı satın alarak, markanızın ürün ve hizmetlerinizi dünya çapında duyurabilirsiniz.

Gazete reklamları

Gazeteler, online platformların yaygınlaşmasıyla birlikte eskiden olduğu ölçüde popüler olmasa da, bugün hâlâ ciddi okur sayısına sahip birçok köklü gazete mevcut. Haber, iş ve ekonomi gibi konulara odaklanmış gazeteler sahip olduğu güçlü okur yapısı ile markaların ilgi gösterdiği bir mecra sunuyor. Yurtdışına reklam vermek isteyen Türk şirketleri için de gazeteler önemini koruyor. The Wall Street Journal, L’Equipe, Die Zeit, Le Figaro, El Pais ve The Economic Times gibi yüksek tirajlı, saygın gazetelerde yer alarak küresel bir imaj sağlayabilirsiniz.

Radyo reklamları

Geleneksel mecralar içinde öne çıkan radyo, tahmin edilenin aksine önemini koruyan bir mecra. Radyo, özellikle mobil cihazların ve internetin yaygınlaşması ile yeni bir dönem içinde. Farklı beğeni gruplarına hitap eden lokal, ulusal ve global radyo kanallarında reklam vermek markalar için etkili sonuçlar yaratabiliyor. Avrupa, Asya, Amerika ve Afrika ülkelerinde hedef kitlenize ulaşmak için radyoyu tercih edebilirsiniz.

Yurtdışı radyo reklamları alanında deneyimli bir marka olarak, firmanıza RTL, Radio Radio, Fun Radio, Nostalgie, BFM Business ve Radio Italia gibi birçok radyoda yer alma fırsatı sunuyoruz.

Yurtdışı reklamlarında 360 derece hizmet sunan Media Ltd olarak tüm dijital ve konvansiyonel reklam mecralarında satın alma-yönetim operasyonlarınızda çözüm ortağıyız.

İlginizi Çekebilecek Diğer Yazılar

Media Ltd. ile Radyo Gücünüz Küreselleşiyor | Media LTD

Media Ltd. ile Radyo Gücünüz Küreselleşiyor | Media LTD

Media Ltd., radyo reklamcılığını uluslararası yayın ağı ve yerelleştirilmiş stratejilerle markalar için küresel ölçekte daha etkili hale getiriyor.

Yurtdışına Reklam Verirken Dikkat Etmeniz Gerekenler Nelerdir?

Yurtdışına Reklam Verirken Dikkat Etmeniz Gerekenler Nelerdir?

Bu yazımızda sizlere Türk markalarının ihracat paylarını büyütmesi ile artan yurtdışı tanıtım talepleri doğrultusunda yurtdışına reklam verirken nelere dikkat edilmesi gerektiği üzerinde sizlere bilgi vereceğiz.

Yurtdışı Reklamının Önemi ve Avantajları | Media LTD

Yurtdışı Reklamının Önemi ve Avantajları | Media LTD

Reklam kullanımının avantajlarından ve yarattığı etkilerden bahsederek başlayalım.

Whatsapp