İtalyan Okurunun ve Reklam Dünyasının Vazgeçilmezi ''La Repubblica''
La Repubblica, İtalya'nın kadın ve erkek hedef kitlesine homojen ulaşan iş, finans, sürdürülebilirlik, ev, tasarım, seyahat ve sağlıklı yaşam gibi birçok konuda bilgilendirici olmasının yanında İtalya'nın en yaygın erişim sağlayan ve okunan gazetesidir.
La Repubblica, İtalya'nın en etkin günlük gazetesi olmakla birlikte 1997 yılından itibaren İtalya'nın en çok konuşulan ve erişimi yüksek haber sitesine de sahiptir. Takipçilerine günlük 1.500 yeni içerik sunarken, son dakika haberlerini de akılda kalıcı ve bilgi içeriği zengin bir şekilde sunar. Dijital dünya da haber sitesi dışında çok kanallı bir platform olup podcast, video, canlı gazetecilik etkinlikleri ve sosyal medyasıyla günlük 16 milyon kullanıcıya ulaşmaktadır.
Kentlerde yaşayan, AB+ gelir grubuna mensup, yüksek öğrenim görmüş daha çok yönetici iş pozisyonunda olan ve karar vericilerin özellikle okumayı tercih ettikleri La Repubblica çağdaş, toplumsal gelişmelere duyarlı, açık görüşlü ve etik gazetecilik değerlerini göz ardı etmeyen bir yayın politikası sergilemektedir.
La Repubblica, okuyucusuna haftalık; II. Venerdi, D, Aftari & Finanza, Robinson gibi aylık yayınladığı eklerle de tanınmaktadır. Ayrıca Door, U, II. Gusto, Salute ve iki ay da bir yayınlanan Green & Blue, Rap Design, Rep Motore, Moda & Beauty ve Italian Tech ile okuyucusunu farklı konularla ve eklerle süreli ve devamlılık gösteren etkin bir şekilde okuyucusunun dikkatini üzerinde toplamayı başarmaktadır.
Reklam sayfalarının satışı konusunda önemli bir konuma sahip olan La Repubblica, Türkiye'de tek temas noktası Media Ltd. aracılığıyla reklamseverlere ulaşıyor. Media Ltd., uluslararası reklamlar alanındauzmanlaşmış ve sektörde sağlam bir yer edinmiş bir medya şirketidir. Bu iş birliği, Türk markalarının geniş kitlelere ulaşma ve tanıtma fırsatlarını arttırmaktadır.