Haberler Avrupa Televizyonları: Almanya, Hollanda ve Fransa da TV. Reklamlarınız İçin İzleyici Kitlesi Erişim Oranları

Avrupa Televizyonları: Almanya, Hollanda ve Fransa da TV. Reklamlarınız İçin İzleyici Kitlesi Erişim Oranları



Avrupa Televizyonları: Almanya, Hollanda ve Fransa da TV. Reklamlarınız İçin İzleyici Kitlesi Erişim Oranları

Avrupa Televizyonları: Almanya, Hollanda ve Fransa da  TV. Reklamlarınız İçin İzleyici Kitlesi Erişim Oranları

Avrupa nın Almanya, Hollanda ve Fransa gibi ülkelerindeki televizyon reklamları için önem taşıyan bazı temel erişim verilerini bilginize sunmaktayız:  

Almanya

  • RTL Grubu: 27.7% (+0.7)
  • ProSiebenSat.1 Grubu: 21.6%  (-0.8)
  • Kamu Tv.: 35.0% (-0.6)

Hollanda

  • RTL Nederland: 33.7% (-0.5)
  • SBS: 20.9% (+0.8)
  • Kamu Tv.: 27.5% (-2.7)

Fransa

  • M6 Grubu: 22.6% (+0.4)
  • TF1 Grubu: 33.2% (-0.3)
  • Kamu Tv.: 15.1% (-1.0)

Veri temeli:

*Almanya: 14-59 yaş aralığındaki bireyler, 2023/ 18. haftanın verileri.

*Netherla: 25-54 yaş aralığındaki bireyler, 2023 /18. haftanın verileri.

*Fransa : 50 yaşından genç ev kadınları, 2023/18. haftanın verileri.

İlginizi Çekebilecek Diğer Yazılar

Media Ltd. ile Uçak İçi TV ve Dergilerde Reklam Seçenekleri

Media Ltd. ile Uçak İçi TV ve Dergilerde Reklam Seçenekleri

Media Ltd. uluslararası havayolu şirketlerinde uçakiçi reklamlar için başlattığı yeni bir girişimi Türk reklam verenlerin hizmetine sunmaktadır.

Avrupa Televizyonlarına Reklam Çözümleri

Avrupa Televizyonlarına Reklam Çözümleri

Gelişmiş Avrupa pazarları, Türk firmaları için büyük bir potansiyel taşıyor. Medialtd olarak, Türk iş dünyasına bu pazarlarda başarılı olmasını sağlıyoruz.

BFM TV & RMC Decoverte Kanalları ile İş Birliği

BFM TV & RMC Decoverte Kanalları ile İş Birliği

Media Ltd. olarak Türkiye’de tek temas noktası olduğumuz Fransız haber kanalı BFM TV 2023 yılının açık ara en çok izlenen haber kanalı oldu detaylı bilgi için tıklayınız.