Haberler Yurtdışına Reklam Verirken Dikkat Etmeniz Gerekenler Nelerdir?

Yurtdışına Reklam Verirken Dikkat Etmeniz Gerekenler Nelerdir?



Yurtdışına Reklam Verirken Dikkat Etmeniz Gerekenler Nelerdir?

Reklam sayılarındaki artışın en büyük payı ihracat yapan firmalar tarafından gelmektedir. Sağlık sektörü, e-ticaret, fmcg, tekstil, oteller, inşaat sektörü gibi birçok alanda hizmet veren markalar isimlerini ve hizmetlerini duyurmak için yurtdışına reklam vermektedir. Peki, “Yurtdışına reklamı verirken dikkat etmeniz gerekenler nelerdir?” hep beraber bakalım.

  1. Sektörünüzle ilgili ilk 10 rakibinizi belirleyin.
  2. Rakiplerinizin reklam faaliyetlerini analiz edin.
  3. Belirlediğiniz rakiplerinizin içeriklerini analiz edin ve kendinizle karşılaştırın.
  4. Markanız veya hizmetiniz için rakiplerinizden farklı olabilecek stratejiler geliştirin.

Bu aşamada Media Ltd. ile çalışmanızın size faydası nedir?

Media Ltd. olarak uzun yıllardır yurtdışı tanıtım hizmeti vermekteyiz. Media Ltd. başta Avrupa ülkeleri olmak üzere hizmet verdiği coğrafyalarda düzenli olarak rekabet araştırmalarını hazırlamakta ve bu verileri reklam verenlerle paylaşmaktadır.

İlginizi Çekebilecek Diğer Yazılar

Yurt Dışına Reklam Vermenin Gücü | Media LTD

Yurt Dışına Reklam Vermenin Gücü | Media LTD

Markalar için, ürün ve hizmetleri küresel ölçekte pazarlamanın en önemli adımı, doğru bir reklam stratejisi belirlenmesidir.

Media Ltd ve NBC Universal İşbirliği ile Yurtdışı Reklam Fırsatı

Media Ltd ve NBC Universal İşbirliği ile Yurtdışı Reklam Fırsatı

Media Ltd ve NBC Universal iş birliği ile yurtdışı reklam fırsatlarını ve global reklam stratejilerini öğrenmek için tıklayınız.

Yurtdışı Reklamının Önemi ve Avantajları | Media LTD

Yurtdışı Reklamının Önemi ve Avantajları | Media LTD

Reklam kullanımının avantajlarından ve yarattığı etkilerden bahsederek başlayalım.