La Repubblica ve La Stampa 

İtalya'da güçlü bir reklam kampanyası için bu iki gazete hemen akla gelen iki isimdir. La Repubblica 283.000 tirajıyla 2.162.000 okura erişirken, La Stampa 192.000 tirajıyla 1.199.000 kişiye ulaşmaktadır. Dolayısıyla reklam kampanyalarından bu iki önemli gazeteyi birlikte kullanmak İtalyan tüketicileri ve karar vericileri nezdinde güçlü bir etki yaratmaktadır. Her iki gazetenin internet siteleri birikte kullanıldığı takdirde ise ayda ortalama 17.397.000 kişilik bir erişim sağlanmaktadır.

La Repubblica ve La Stampa ana gazetelerin yanında moda, dekorasyon, ekonomi, kültür gibi farklı alanlarda zengin özel ekleriyle de dikkati çekmektedir. Bu özel ekler ise reklam verenlere güzel ve seçkin bir içerikle birlikte görünmek olanağını vermektedir.